Efter många dagar av eldning och avverkning!

Puh ! Efter nästan en månad av eldning och avverkning börjar vi nu se slutet i tunneln. :D Inte för att vi har haft tråkigt men det e skönt att kunna byta blad i historien "En liten skogstomt".



Som ni förhoppningsvis ser så har vi tagit ner det som behövs för att vi ska kunna anlägga vägen.



Det har gått många lass med ved. Tur att min bror är storeldare och att hans flickvän Therese vet att man inte ska ha stearinljus i närheten av eldstaden ; p



Jag kan lova att det har rykt en massa av allt granris som vi eldat upp. Tur att vi har känningar inom brandkåren =)

Kommentarer
Postat av: Bloggar by nature

Oj vilken fin Audi. Är det eran? Jag har sökt på blocket, men den som finns på eran blogg är säkert den finaste jag har sätt!!! Ni kan ju höra av er!

2008-11-01 @ 17:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0